دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات جدید بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی

قسمتی از متن پایان نامه :

بانکداری اینترنتی

خدمات بانکداری اینترنتی عنصری حیاتی برای بقای طولانی مدت بانکها در جهان تجارت الکترونیکی می باشند. پیش بینی می گردد که بازار برای بانکداری اینترنتی در چند سال آینده به سرعت رشد یابد ،ومزایای رقابتی توسط بانکهای سنتی با شعبات فیزیکی را تحت تاثیر قرار دهد(لیائو[1] و همکاران،1999).هرچند، بانکداری اینترنتی در بسیاری از کشورهای پیشرفته رایج می باشد.برای بسیاری از کشورهای در حال توسعه ،بانکداری انلاین در مرحله نوپایگی می باشد.این امر بویژه برای کشورهایی همچون ایران ،که هنوز در حال ساختن شالوده تکنولوژی اطلاعات خود می باشند صحت دارد.ازانجایی که بانکداری یکی از بخشهای مهم صنعت خدمات می باشد،این امر برای بانک ها مهم می باشد که از روی لیاقت و کفایت و از طریق بهره گیری از بانکداری اینترنتی اقدام نمایند.هرچند،هنوز بانکداری انلاین برای بسیاری از کاربران ایرانی ناآشنا می باشد و هنوز در مراحل اولیه توسعه خود می باشد،اما همراه با جمعیت 18.2 میلیونی کاربران اینترنتی ،بازار بالقوه بزرگ برای بانکها به مقصود شناختن نیازهای بازار ومشتریان هست ،هرچند به مقصود شناسایی و بهره گیری موفقیت امیز برای هر فن آوری ،کاربران بایستی فن آوری را قبول کنند (لانگ چونگ[2]همکاران،268،2010).

بهره گیری از اینترنت به عنوان کانال ارتباطی راه دور برای ارائه خدمات بانکداری ، بانکداری اینترنتی نامیده می گردد. این خدمات شامل یکسری خدمات قدیمی از قبیل افتتاح حساب ، انتقال پول و یکسری خدمات جدید همانند ارائه صورت حساب های الکترونیکی می باشد. با کمک اینترنت بانک ها به مرزهای زمانی و جغرافیایی محدود نیستند و در عین حال برای بانک و مشتریان نیز منافع زیادی به دنبال خواهند داشت (کارجولوت[3] ،263،2002).

اینترنت بانک در حقیقت مکانیزمی می باشد که کاربر را قادر می سازد توسط کامپیوتر شخصی خود وارد وب سایت بانک شده و از کلیه خدمات بانکی در این فضای مجازی بهره مند گردد. در اینترنت بانک اطلاعات کلیه خدمات بانکی در یک سیستم اطلاعات مرکزی تجمع پیدا کرده و به کاربر اجازه می دهد توسط یک منو از چگونگی خدمات اینترنت بانک اطلاع پیدا کند. با در نظر داشتن مزایای بسیار بانکداری اینترنتی، تمایل فراوانی از سوی مشتریان برای پذیرش این شیوه هست. نخستین بانکی که اقدام به ارائه خدمات و محصولات خود به صورت برخط نمود، پرزیدنشال بانک آو مریلند بود و این امر در اکتبر ۱۹۹۵ صورت پذیرفت. اندکی بعد، در سال ۱۹۹۶ ، ولز فارگو بانک، همان رویه را در پیش گرفت. از آن وقت تاکنون روز به روز بر تعداد بانک هایی که خدمات خود را از طریق اینترنت ارائه می دهند افزوده می گردد. نکته قابل توجه در خصوص خدمات اینترنت بانک این می باشد که خدمات این رسانه تنها برای دارندگان حساب های متمرکز قابل دسترسی می باشد. یکی از مشکلاتی که در خصوص توسعه اینترنت بانک در بانک های کشور هست, عدم امکان بهره گیری از خدمات امضای دیجیتال و گواهینامه های امنیتی بین المللی می باشد. به دلیل وجود تحریم های بین المللی بانک های داخلی نمی توانند از خدمات مراکز صدور گواهینامه دیجیتال بهره گیری کنند(فقیهی ،1387)

بانکداری اینترنتی یک مفهوم نوظهور می باشد و همانند سایر مفاهیم در حوزه مجازی، دارای یک تعریف واحدجهان شمول نیست. واژه های بانکداری الکترونیکی و بانکداری مجازی معمولاً به جای یکدیگر نیز به کار می طریقه(وینهاردت[4] وهمکاران،1997).

بانک ها معمولا خدمات “اینترنت بانک” را به دو صورت اصلی ارائه می نمایند. در روش اول یک بانک مرسوم با شعب و ساختمان های فیزیکی با راه اندازی یک وب سایت، خدمات بانکی را از طریق اینترنت به موازات سایر کانال های سنتی در اختیار مشتریانش قرار می دهد. گزینه دوم راه اندازی یک بانک مجازی، بدون شعبه یا تمام اینترنتی می باشد که در آن رایانه و سرور مرکزی بانک به عنوان قلب آن متولی ارائه خدمات بانکی می باشد. بانک های مجازی علاوه بر اینترنت می تواند از سایر کانال های الکترونیکی مانند خودپردازها و پایانه های فروشگاهی سایر موسسات مالی نیز خدمات خود را عرضه نمایند (شرما[5]،2009).

[1] . Liao et al

[2] . Loong Chong et al

3.karjalout

[4] .Weinhardt et al

[5] . Sharma

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

اهداف پژوهش

در این پژوهش کوشش بر شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات جدید بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان. پرداخته گردد. پس هدف اصلی پژوهش شناسایی عوامل موثر برارائه خدمات جدید بانکی والویت بندی این عوامل می باشد.

اهداف اصلی

1.شناسایی عوامل موثر بر موفقیت ارائه خدمات جدید (CSFs)  و معیارهای کلیدی کارکنان

2.اولویت بندی عوامل  کلیدی موفقیت (CSFs)  در اجرای استراتژی خدمات جدید توسط کارکنان

3.شناسایی وضع موجود(با معیار CSF) جهت تشخیص عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات جدید توسط کارکنان

4.اولویتبندی نیازهای اجرایی بر مبنایCSFs ومعیارهای کلیدی[1] دردو افق کوتاه مدت[2]وبلند مدت[3]

[1]Key Factors

2.short-term(action plan): . در برنامه کوتاه مدت ، تعیین برنامه تحقیقاتی با دید عملیاتی می باشد

3.Long -Term: (Master Plan) در برنامه بلند مدت، تعیین برنامه تحقیقاتی با دید استراتژیک می‌باشد

4.Laboraterio investigacion en sistemas de informacion (LISI)

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات جدید بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی  با فرمت ورد